Shopping Cart

  •  x 
  • You have no product to cart.

Sonata Cinta Afro

Base price: RM 17.00
RM 4.00
76% OFF
in stock
Apa, ingat aku tak cukup hensem ke?!
Categories: Novel (Offer)
Print
Nama aku Mohd Hakim, tapi orang panggil aku Afro. Sebab apa Afro?
Entah...sebab rambut aku kut. Kembang macam sarang tebuan!

Hidup aku luar biasa sikit. Ada keluarga tapi macam tak ada aje.
Maklumlah...anak angkat. Tapi aku tak kisah asal ada tempat menumpang,
cukuplah...

Cinta? Siapa yang tak mahu bercinta? Aku pun ada perasaan juga.
Orang yang aku minat ni lain daripada yang lain.
Dia punya karakter yang sangat istimewa bagi aku. Puas
aku ngorat dia, boleh dia buat tak layan.

"Lepas tengok awak sanggup berkubang macam tu semalam, h
ati saya yakin, awaklah lelaki terbaik untuk saya." - Samira

"Bila saya dah macam kerbau berkubang, baru awak nak.
Awak ni sebenarnya suka dekat saya ke, kat kerbau?" - Afro

Itulah permulaan kisah cinta kami. Permulaan yang lucu
belum tentu berakhir dengan bahagia. Aku suka Samira. Tapi...

0Reviews

There are yet no reviews for this product.